Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 406

Data publikacji:
2016-05-31 10:15:41

Przedmiot: Budowa Domu Pomocy Społecznej w Przepiórowie w systemie zaprojektuj wybuduj

Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.iwaniska.pl/bip ________________________________________ Iwaniska: Budowa Domu Pomocy Społecznej w Przepiórowie w systemie zaprojektuj wybuduj Numer ogłoszenia: 60597 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240. • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwaniska.pl/bip I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Domu Pomocy Społecznej w Przepiórowie w systemie zaprojektuj wybuduj. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego w niezbędnym zakresie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę budynku Domu Pomocy Społecznej wraz z instalacjami i wykończeniami, wyposażeniem budynku oraz zagospodarowaniem działki. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) - stanowiącym załącznik do SIWZ zwanym dalej dokumentacją. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych i dostaw związanych z wyposażeniem produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w dokumentacji. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów Zamawiającemu.. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju robót. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.22.20.00-0, 45.21.00.00-2, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2020. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną zrealizowaną w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach której wykonano roboty związane z budową budynku użyteczności publicznej * o wartości min. 2 500 000,00 zł brutto. Lub jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty związane z budową budynku użyteczności publicznej i wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dokumentację projektową związaną z budową budynku użyteczności publicznej Łączna wartość robót budowlanych i usług projektowych to min. 2 500 000,00 * budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje; - projektantem w specjalności konstrukcyjno budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania, - Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie wymienionych funkcji przez jedną lub kilka osób. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć; - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż; - 500 000,00- zł własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności to jest wykonywania robót budowlanych na kwotę minimum - 2 500 000,00 PLN. W przypadku opłacenia polisy przelewem bankowym do oferty należy załączyć dowód opłacenia składki. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 90 • 2 - Okres udzielonej rękojmi - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iwaniska.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Iwaniska ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Gmina Iwaniska ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska - sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
OGLOSZENIE_DPS_2016.doc (OGLOSZENIE_DPS_2016.doc - 72.704 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:18:21 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
SIWZ_ZAPROJEKTUJ_ WYBUDUJ_ DPS.doc (SIWZ_ZAPROJEKTUJ_ WYBUDUJ_ DPS.doc - 225.792 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:41:20 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_3_do_4 (1).doc (zal_3_do_4 (1).doc - 86.528 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:41:47 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_6.doc (zal_6.doc - 47.104 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:42:03 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_8.doc (zal_8.doc - 81.408 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:42:24 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
przepiorow_dps_koncepcja_opis.doc (przepiorow_dps_koncepcja_opis.doc - 126.976 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:42:49 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_2_oferta.doc (zal_2_oferta.doc - 89.088 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:43:11 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_5.doc (zal_5.doc - 94.208 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:45:58 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zal_7_umowa_DPSdoc.doc (Zal_7_umowa_DPSdoc.doc - 131.584 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:50:04 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_9.doc (zal_9.doc - 73.216 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 10:58:17 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
skan.pdf (skan.pdf - 2007.541 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:01:11 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
PFU_DPS_PRZEPIOROW_2016.pdf (PFU_DPS_PRZEPIOROW_2016.pdf - 242.595 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:01:59 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
MAPA_SYT_WYS_3.jpg (MAPA_SYT_WYS_3.jpg - 1288.324 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:03:38 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
MAPA_SYT_WYS_1.jpg (MAPA_SYT_WYS_1.jpg - 2728.774 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:06:35 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
MAPA_SYT_WYS_2.jpg (MAPA_SYT_WYS_2.jpg - 1288.324 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:13:50 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
OSWIADCZENIE_DPS_2016.jpg (OSWIADCZENIE_DPS_2016.jpg - 262.605 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:14:46 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
A_7.pdf (A_7.pdf - 457.427 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:25:00 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
A_5.pdf (A_5.pdf - 88.14 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:25:28 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
A_3.pdf (A_3.pdf - 1539.058 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:29:15 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
A_1.pdf (A_1.pdf - 187.251 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:29:42 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
PRZEKROJ_DPS.pdf (PRZEKROJ_DPS.pdf - 67.86 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:30:09 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
A_6.pdf (A_6.pdf - 635.86 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:31:10 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
A_4.pdf (A_4.pdf - 1588.283 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:32:54 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
A_2.pdf (A_2.pdf - 17447.653 KB)
Data publikacji: 2016-05-31 11:54:24 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
ODPOWIEDZI_NA_PYTANIA_DPS.doc (ODPOWIEDZI_NA_PYTANIA_DPS.doc - 38.912 KB)
Data publikacji: 2016-06-09 12:16:31 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
informacja_dla_wykonawc_DPS.docx (informacja_dla_wykonawc_DPS.docx - 28.868 KB)
Data publikacji: 2016-06-15 12:50:15 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_2_oferta_po_modyfikacji.doc (zal_2_oferta_po_modyfikacji.doc - 89.088 KB)
Data publikacji: 2016-06-15 12:51:06 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_DPS.docx (ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_DPS.docx - 13.391 KB)
Data publikacji: 2016-06-15 12:54:13 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2472
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kwiatkowski, data: 2016-05-31 10:05:51
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2016-05-31 10:15:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu