Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 399

Data publikacji:
2016-04-14 10:24:54

Przedmiot: Termomodernizacja budynku biurowego Urzędu Gminy w Iwaniskach wraz z częściową przebudową i rozbudową.
Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj -wybuduj.

Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: iwaniska.pl/bip ________________________________________ Iwaniska: Termomodernizacja budynku biurowego Urzędu Gminy w Iwaniskach wraz z częściową przebudową i rozbudową Numer ogłoszenia: 40025 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku biurowego Urzędu Gminy w Iwaniskach wraz z częściową przebudową i rozbudową. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz termomodernizacja budynku biurowego Urzędu Gminy w Iwaniskach wraz z częściową przebudową i rozbudową. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) - stanowiącym załącznik do SIWZ zwanym dalej dokumentacją.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.22.10.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem do SIWZ. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną zrealizowaną w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach której wykonano roboty związane z budową budynku użyteczności publicznej * o wartości min. 250 000,00 zł brutto. lub jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty związane z budową budynku użyteczności publicznej i wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dokumentację projektową związaną z budową budynku użyteczności publicznej Łączna wartość robót budowlanych i usług projektowych to min. 250 000,00 • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje; - projektantem w specjalności konstrukcyjno budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania, - Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie wymienionych funkcji przez jedną lub kilka osób. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć; - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż; - 150 000,00- zł własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności to jest wykonywania robót budowlanych na kwotę minimum - 300 000,00 PLN. W przypadku opłacenia polisy przelewem bankowym do oferty należy załączyć dowód opłacenia składki III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3.2) • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 90 • 2 - Termin wykonania - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://iwaniska.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iwaniska ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, pokój nr 3. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Iwaniska ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, sekretariat, pokój nr 4. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
OGLOSZENIE_UG_04.doc (OGLOSZENIE_UG_04.doc - 69.12 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:45:21 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
PFU_zalaczniki.pdf (PFU_zalaczniki.pdf - 1358.716 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:47:34 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
PROGRAM_FUNKCJONALNO_UZYTKOWY_UG_IWANISKA.pdf (PROGRAM_FUNKCJONALNO_UZYTKOWY_UG_IWANISKA.pdf - 114.138 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:48:07 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys 2 (A-3).pdf (Rys 2 (A-3).pdf - 315.856 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:48:47 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys 4 (A-4).pdf (Rys 4 (A-4).pdf - 184.671 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:49:24 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys 6 (A-3) - poprawiony.pdf (Rys 6 (A-3) - poprawiony.pdf - 156.468 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:49:53 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys 1 (A-3) Koncepcja zagospodarowania terenu U.G. Iwaniska.pdf (Rys 1 (A-3) Koncepcja zagospodarowania terenu U.G. Iwaniska.pdf - 951.218 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:52:31 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys 3 (A-3).pdf (Rys 3 (A-3).pdf - 280.483 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:53:13 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys 5 (A-3).pdf (Rys 5 (A-3).pdf - 174.731 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:53:41 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys 7 (A-3).pdf (Rys 7 (A-3).pdf - 170.453 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:54:10 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
SIWZ ZAPROJEKTUJ WYBUDUJ_2016_S_4.doc (SIWZ ZAPROJEKTUJ WYBUDUJ_2016_S_4.doc - 225.28 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:57:37 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Umowa_zal_7_4.doc (Umowa_zal_7_4.doc - 108.544 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 09:58:08 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_3_do_4_S_4.doc (zal_3_do_4_S_4.doc - 86.016 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 10:01:21 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_6_S_4.doc (zal_6_S_4.doc - 46.08 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 10:02:22 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_9_S_4.doc (zal_9_S_4.doc - 73.728 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 10:04:56 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Oswiadczenie o dysponowaniu nieruchomoscia_4.doc (Oswiadczenie o dysponowaniu nieruchomoscia_4.doc - 22.528 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 10:09:43 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_2_oferta_S_4.doc (zal_2_oferta_S_4.doc - 88.064 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 10:10:28 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_5_S_4.doc (zal_5_S_4.doc - 93.696 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 10:11:32 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zal_8_S_4.doc (zal_8_S_4.doc - 81.408 KB)
Data publikacji: 2016-04-14 10:15:05 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_UG_Iwaniska.docx (Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_UG_Iwaniska.docx - 16.407 KB)
Data publikacji: 2016-04-19 20:32:38 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zmiana_terminu_informacja_dla_wykonawcow.docx (zmiana_terminu_informacja_dla_wykonawcow.docx - 29.935 KB)
Data publikacji: 2016-04-19 20:35:47 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Wyjasnienia_SIWZ_strona_interneta.doc (Wyjasnienia_SIWZ_strona_interneta.doc - 44.544 KB)
Data publikacji: 2016-04-27 13:58:45 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
RZUT_PIWNIC_UG_IWANISKA_2016.jpg (RZUT_PIWNIC_UG_IWANISKA_2016.jpg - 721.73 KB)
Data publikacji: 2016-04-27 13:59:38 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 994
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kwiatkowski, data: 2016-04-14 09:40:18
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2016-04-14 10:24:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu