Zamawiający:
Gmina Iwaniska
Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska
Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl
Numer ID: 312
Data publikacji:
2013-08-28 09:36:04
Przedmiot:
DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU PUBLICZNYCH SZKÓŁ W IWANISKACH WRAZ Z OPIEKUNEM W ROKU SZKOLNYM 2013/2014, DODATKOWE PRZEWOZY DZIECI DO OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ IWANISKA
Treść przetargu:
________________________________________
Iwaniska: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU PUBLICZNYCH SZKÓŁ W IWANISKACH WRAZ Z OPIEKUNEM W ROKU SZKOLNYM 2013/2014, DODATKOWE PRZEWOZY DZIECI DO OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ IWANISKA
Numer ogłoszenia: 344560 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach , ul. Opatowska 25, 27-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8601175, faks 15 8601175.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwaniska.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU PUBLICZNYCH SZKÓŁ W IWANISKACH WRAZ Z OPIEKUNEM W ROKU SZKOLNYM 2013/2014, DODATKOWE PRZEWOZY DZIECI DO OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ IWANISKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE I - dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Szkół w Iwaniskach- Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach i szkół filialnych , Publicznego Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Iwaniskach w roku szkolnym 2013/2014 odbywać się będzie na następujących trasach: I TRASA: Iwaniska, Wojnowice, Sobiekurów, Planta, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół - długość trasy 13,2 km II TRASA: Iwaniska, Haliszka, Radwan, Radwanówek, Toporów, Kujawy, Ujazd Szkoła Filialna , Kamieniec, Przepiórów Szkoła Filialna, Garbowice, Borków, Mydłów Szkoła Filialna -Iwaniska Zespół Publicznych Szkół - długość trasy - 55 km III TRASA: Iwaniska, Krępa, Boduszów, Mydłowiec, Mydłów Szkoła Filialna, Kaczyce, Mydłów, Szkoła Filialna, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół - długość trasy 29 km IV TRASA: Iwaniska, Kamienna Góra, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Dziewiątle, Gorzków, Wygiełzów Szkoła Filialna, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół długość trasy 29,5 km V TRASA: Iwaniska, Stobiec, Porąbki Górne, Zaldów, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół - długość trasy 17.4 km VI TRASA: Iwaniska, Wola Skolankowska, Łagowica Stara, Jastrzębska Wola, Szkoła Filialna , Zielonka, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół - długość trasy 23,6 km UWAGA; Zamawiający informuje, że podane powyżej odległości są odległościami orientacyjnymi, dokładny pomiar tras nastąpi komisyjnie przed podpisaniem umowy z udziałem wybranego wykonawcy i zamawiającego, ustalone w ten sposób długości tras i określona w ofercie cena za 1 km będą stanowiły podstawę ustalenia ceny biletu miesięcznego na każdej z tras dla jednego ucznia, na wskazanych trasach w dni zajęć szkolnych będzie odbywał się jeden dowóz oraz jeden odwóz Zadanie II-Dodatkowe dowozy organizowane przez Gminę Iwaniska w okresie roku szkolnego 2013/14 Trasa I Iwaniska (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjny Radość Życia Sandomierz - długość trasy 49 km Trasa II Iwaniska - (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) - Ośrodek Szkolno Wychowawczy Niemienice - długość trasy 25 km Zadanie III-Dodatkowe przewozy organizowane przez Zespół Publicznych Szkół w Iwaniskach będą realizowane w okresie od 02 września 2013 r. do 27 czerwca 2014 r. w zakresie wycieczek edukacyjnych, wyjazdów rekreacyjno-edukacyjnych, wyjazdów na doraźne imprezy kulturalne, wyjazdów na zawody sportowe i innych tego rodzaju.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu zamówienia podstawowego do 50 % wartości podstawowej
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy złożyć: Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski (dotyczy każdego z zadań)
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał: Dla zadania I: Wykonano minimum jedną usługę związaną z przewozem dzieci do szkół w sposób nieprzerwalny przez okres 6 miesięcy o wartości 50 tys. zł Dla zadania II: wykonano minimum jedną usługę związaną z przewozem dzieci niepełnosprawnych w sposób nieprzerwalny przez okres 6 miesięcy o wartości 5 tys. zł Do pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty Dla zadania III warunków nie określa się.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy złożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Dla zadania I: dysponuje minimum czterema pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, które są wyposażone każdy w minimum 39 miejsc siedzących W wykazie należy podać; Markę samochodu typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. Dla zadania II: dysponuje minimum jednym autobusem/ busem przystosowanym do przewozu osób oraz wyposażony w minimum 9 miejsc siedzących W wykazie należy podać: Markę samochodu typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego Dla zadania III warunków nie określa się
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Dla zadania I: dysponuje, co najmniej czterema kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizacje usługi W wykazie należy podać; Imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami Dla zadania II: dysponuje, co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizacje usługi. W wykazie należy podać; Imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami Dla zadania III warunków nie określa się.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie na załączonym druku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwaniska.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach Ul. Opatowska 25, 27-570 Iwaniska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie - Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach, ul. Opatowska 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączone pliki |
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2013-08-28 09:36:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu