Zamawiający:
Gmina Iwaniska
Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska
Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl
Numer ID: 435
Data publikacji:
2017-03-17 12:47:43
Przedmiot: 1.Prowadzenie stałego nadzoru poprzez 7dni w tygodniu, ochronę mienia przez dozór stały elektroniczny obiektów sieci wodociągowej w ilości 4szt położonych na terenie Gminy Iwaniska
Treść przetargu:
Zamawiający Iwaniska 17.03.2017r.
Wójt Gminy Iwaniska
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska
wod-kan@iwaniska.pl
http://iwaniska.pl/bip
Nr sprawy GW.I.7021/14/2017
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I Przedmiot zamówienia
1.Prowadzenie stałego nadzoru poprzez 7dni w tygodniu, ochronę mienia przez dozór stały elektroniczny obiektów sieci wodociągowej w ilości 4szt położonych na terenie Gminy Iwaniska w okresie od 1 kwietnia 2017 do 31 marca 2020r.
-SUW Mydłów
-Ujęcie wody Planta
-Przepompownia wody Iwaniska (SKR)
-Przepompownia wody Gryzikamień
2. Montaż 3 sztuk urządzeń dozoru elektronicznego (central)
w zestaw dozoru obiektu składał się :
- centrala alarmowa szt1 (centrala od 10 linii w komplecie zasilacz obudowa
na akumulator 7Ah/12V
-czujnik ruchu montowany na zewnątrz lub wewnątrz szt. 3
- sygnalizator optyczno-akustyczny szt. 1
-klawiatura LCD szt1
-przewody do 20mb typ 3x05
- dokumentacja powykonawcza instalacji alarmowej
- szkolenie osób obsługi
II Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EUR nie objęte przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 2164 z późn.)
III Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa wartość brutto -100%
IV Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udział zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
określonej przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienie,
e) Wykonawca posiada całodobową gotowość do podjęcia interwencji w ciągu 15 minut po sygnale wskazującym na dokonanie włamania. Patrol oddalony nie więcej jak 18km od obiektu ochranianego .
2.Wykonawca powinien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty
a) formularz oferty- za załączonym druku zał Nr1
lub w oparciu o załączony druk
b) aktualna koncesja wydana przez MSWA uprawniającą do prowadzenia
działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie
i na obszarze realizacji zamówienia
c) opłacona polisa bądź inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej
działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Minimalna
wartość to 800 000 zł
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków.
Wystawione zaświadczenie nie wcześniej jak 3 miesiące
przed upływem składania ofert.
e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Wystawione zaświadczenie
nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem składania ofert.
i) podać adres posterunku obsługującego dany obszar z liczbą osób pełniących dyżur w patrolu
j) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych,
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień
w określonym terminie.
V Oferta powinna zawierać
a) każda wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna być napisana czytelnie w języku polskim.
b) Poprawki lub zmiany w teści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną.
c) oferta powinna zawierać wartość brutto oferowanego wykonania zadania pktI.1 i I.2 lub wypełniony formularz .
d) dokumenty z pkt IV.
VI Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: Leszek Niziałek
W dni robocze w godź. 8.00-15.00 tel. /015/ 8601254 ; 505032533
VII miejsce i termin składania ofert oraz otwarcie:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska, sekretariat pok. Nr 3 pocztą lub e- mail wod-kan@iwaniska.pl
do dnia 28 marca 2017r. godzina 14:00
VIII Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert
a) Zamawiający dokona oceny złożonych ofert zgodnie z przyjętym kryterium.
b) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez
nich ofert.
c) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym terminie , uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów.
Załączone pliki |
(formularz ofertowy Microsoft Word.docx - 16.988 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-17 12:44:05 Redaktor: Leszek Niziałek |
Opublikował: Leszek Niziałek, data publikacji: 2017-03-17 12:47:43
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu