Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 404

Data publikacji:
2016-05-27 22:54:13

Przedmiot: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr dz. 222, 233 Krępa - Mydłowiec celem zabezpieczenia wąwozu o dł. 350 mb

Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: iwaniska.pl/bip OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane ________________________________________ Iwaniska: Przebudowa drogi gminnej nr dz. 222, 233 Krępa - Mydłowiec celem zabezpieczenia wąwozu o dł. 350 mb Numer ogłoszenia: 59353 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr dz. 222, 233 Krępa - Mydłowiec celem zabezpieczenia wąwozu o dł. 350 mb. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr dz. 222, 233 Krępa - Mydłowiec celem zabezpieczenia wąwozu o dł. 350 mb. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.10-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 95 • 2 - Gwarancja - 5 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://iwaniska.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iwaniska. ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska pokój nr 3. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Iwaniska. ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
SIWZ_6_2016.doc (SIWZ_6_2016.doc - 251.105 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:49:14 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_1_6_2016.doc (Zalacznik_nr_1_6_2016.doc - 46.592 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:49:33 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_3_Osw_ar_22_6_2016.doc (Zalacznik_nr_3_Osw_ar_22_6_2016.doc - 32.256 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:50:02 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_4_Osw_ar_24_ust_1_6_ 2016.doc (Zalacznik_nr_4_Osw_ar_24_ust_1_6_ 2016.doc - 33.792 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:50:25 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_5_Osw_ar_24_ust_1_pkt_6_2016.doc (Zalacznik_nr_5_Osw_ar_24_ust_1_pkt_6_2016.doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:50:47 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_6_Lista_24_ust_2_pkt_6_2016.doc (Zalacznik_nr_6_Lista_24_ust_2_pkt_6_2016.doc - 44.544 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:51:02 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_7_Wzor_umowy_6_2016.doc (Zalacznik_nr_7_Wzor_umowy_6_2016.doc - 267.82 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:51:18 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
KOSZT_OFERTOWY_Przeb. dr_gm_nr_dz_222_233_Krepa_Mydlowiec.pdf (KOSZT_OFERTOWY_Przeb. dr_gm_nr_dz_222_233_Krepa_Mydlowiec.pdf - 37.517 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:51:42 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
PRZEDMIAR_Przeb. dr_gm_nr_dz_222_233_Krepa_Mydlowiec.pdf (PRZEDMIAR_Przeb. dr_gm_nr_dz_222_233_Krepa_Mydlowiec.pdf - 37.797 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:51:59 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Opis tech_Przeb. dr_gm_nr_dz_222_233_Krepa_Mydlowiec.pdf (Opis tech_Przeb. dr_gm_nr_dz_222_233_Krepa_Mydlowiec.pdf - 75.832 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:52:29 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys. Nr 1_PO_Krepa.pdf (Rys. Nr 1_PO_Krepa.pdf - 244.7 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:52:53 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys. Nr 2_ME_Krepa.pdf (Rys. Nr 2_ME_Krepa.pdf - 456.532 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:53:07 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Rys. Nr 3_PK_Krepa.pdf (Rys. Nr 3_PK_Krepa.pdf - 133.487 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:53:25 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
SST_Przeb. dr_gm_nr_dz_222_233_Krepa_Mydlowiec.pdf (SST_Przeb. dr_gm_nr_dz_222_233_Krepa_Mydlowiec.pdf - 597.935 KB)
Data publikacji: 2016-05-27 22:53:45 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 620
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kwiatkowski, data: 2016-05-27 22:47:43
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2016-05-27 22:54:13
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu