Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 458

Data publikacji:
2017-07-06 15:35:27

Przedmiot: ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UJEŹDZIE – DOBUDOWA w systemie zaprojektuj wybuduj

Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 546154-N-2017 z dnia 2017-07-06 r. Gmina Iwaniska: ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UJEŹDZIE – DOBUDOWA w systemie zaprojektuj wybuduj OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska, krajowy numer identyfikacyjny 83040982100000, ul. ul. Rynek 3 , 28570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 601 254, , e-mailinwestycje@iwaniska.pl, , faks 158 601 240. Adres strony internetowej (URL): www.iwaniska.pl/bip Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak http://iwaniska.pl/bip/przetargi.php Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak http://iwaniska.pl/bip/przetargi.php Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej Adres: Gmina Iwaniska ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UJEŹDZIE – DOBUDOWA w systemie zaprojektuj wybuduj Numer referencyjny: RG.271.5.2017 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ETAP I - rozbudowa szkoły z łącznikiem Projektowana - dobudowa do istniejącej szkoły o wym. 37,88 x 8,18m wraz z łącznikiem oznaczona na projekcie zagospodarowania nr 2 . Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego w niezbędnym zakresie wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbudowę budynku szkoły podstawowej w Ujeździe – dobudowa wraz z instalacjami i wykończeniami oraz zagospodarowaniem działki. Wykonanie budynku w stanie surowym otwartym bez stolarki okiennej i drzwiowej z pokryciem dachowym z obróbkami blacharskimi , rynnami i rurami spustowymi. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik do SIWZ zwanym dalej dokumentacją. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych i dostaw związanych z wyposażeniem produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w dokumentacji. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów Zamawiającemu. 3.2. Zakres rzeczowy realizowanej inwestycji; W zakres opracowania wchodzić będzie: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, oraz budowa na podstawie tej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego 2) Kosztorys inwestorski i STWiORB 3) Uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, 4) Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB 5) Wykonanie budynku w stanie surowym otwartym bez stolarki okiennej i drzwiowej z pokryciem dachowym z obróbkami blacharskimi , rynnami i rurami spustowymi. II.5) Główny kod CPV: 45210000-2 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 71221000-3 71222000-0 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu prac projektowych oraz robót budowlanych podobnych do tych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-06-30 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż – 100 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż – 500 000,00 PLN Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: a) wykonanych robót i usług Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat dla robót i 3 lat dla usług przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: 1) jedną robotę budowlaną zrealizowaną w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach której wykonano roboty związane z budową/rozbudową lub przebudową budynku użyteczności publicznej * o wartości min. 500 000,00 zł brutto. lub 2) jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty związane z budową/rozbudową lub przebudową budynku użyteczności publicznej i wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dokumentację projektową związaną z budową/rozbudową lub przebudową budynku użyteczności publicznej Łączna wartość robót budowlanych i usług projektowych to min. 500 000,00 * budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty i usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: 1) projektantem w specjalności konstrukcyjno budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania, 2) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie/rozbudowie lub przebudowie co najmniej 1 obiektu użyteczności publicznej* Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 2. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 3. zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 4. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ 3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 4. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1. Wraz z ofertą należy złożyć Wykazu osób do punktacji - załącznik nr 1b do formularza ofertowego 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium Wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena brutto 60,00 Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00 Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-07-21, godzina: 09:15, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Załączone pliki
ogloszenie_o_zamowieniu_02.docx (ogloszenie_o_zamowieniu_02.docx - 29.949 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:21:27 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
SIWZ_art_24aa_02.doc (SIWZ_art_24aa_02.doc - 267.264 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:21:52 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zalacznik_nr_1_Formularz_oferty_02.doc (zalacznik_nr_1_Formularz_oferty_02.doc - 81.408 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:22:27 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_1a_informacja_o_podwykonawcach_02.doc (Zalacznik_nr_1a_informacja_o_podwykonawcach_02.doc - 33.28 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:23:30 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zalacznik_nr_1b_Wykaz_osob_do_punktacji_02.doc (zalacznik_nr_1b_Wykaz_osob_do_punktacji_02.doc - 81.92 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:26:50 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_niezaleganiu_02.docx (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_niezaleganiu_02.docx - 24.13 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:27:20 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie_02.docx (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie_02.docx - 23.195 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:27:56 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia_02.docx (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia_02.docx - 27.394 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:28:29 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zalacznik_nr_5_grupa_kapitalowa_02.doc (zalacznik_nr_5_grupa_kapitalowa_02.doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:29:02 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zalacznik_nr_6_Wykaz_osob_02.doc (zalacznik_nr_6_Wykaz_osob_02.doc - 83.456 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:31:18 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zaLAcznik_nr_7_Wzor_umowy_02.doc (zaLAcznik_nr_7_Wzor_umowy_02.doc - 177.664 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:31:49 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zalacznik_nr_8_Wykaz_robot_02.doc (zalacznik_nr_8_Wykaz_robot_02.doc - 83.456 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:32:42 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zalacznik_nr_10_umowa_o_podwykonwastwo_02.doc (zalacznik_nr_10_umowa_o_podwykonwastwo_02.doc - 73.728 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 15:33:40 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
PFU_SZKOLA_UJAZD_2017.pdf (PFU_SZKOLA_UJAZD_2017.pdf - 492.667 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:26:38 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Opis_KONCEPCJA_ROZBUDOWY_SZKOLY_W_UJEZDZIE.pdf (Opis_KONCEPCJA_ROZBUDOWY_SZKOLY_W_UJEZDZIE.pdf - 135.719 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:27:23 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
0_ZAGOSPODAROWANIE_TERENU_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf (0_ZAGOSPODAROWANIE_TERENU_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf - 987.527 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:27:57 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
1_RZUT_PARTERU_ETAP_I_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf (1_RZUT_PARTERU_ETAP_I_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf - 412.017 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:28:29 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
2_RZUT_PODDASZA_ETAP_I_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf (2_RZUT_PODDASZA_ETAP_I_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf - 227.07 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:28:50 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
3_RZUT_DACHU_ETAP_I_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf (3_RZUT_DACHU_ETAP_I_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf - 105.994 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:29:32 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
4 ELEWACJE ETAP I i II - UJAZD SZKOŁA koncepcja P.B.2017.pdf (4 ELEWACJE ETAP I i II - UJAZD SZKOŁA koncepcja P.B.2017.pdf - 403.87 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:29:56 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
5_PARTERU_ETAP_I_II_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf (5_PARTERU_ETAP_I_II_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf - 101.375 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:30:20 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
6_PRZEKROJE_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf (6_PRZEKROJE_UJAZD_SZKOLA_koncepcja_P_B_2017.pdf - 148.801 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:30:58 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
MAPA_SZKOLA_UJAZD.jpg (MAPA_SZKOLA_UJAZD.jpg - 5227.53 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:31:30 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
1.JPG (1.JPG - 4642.668 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:32:18 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
2.JPG (2.JPG - 5455.579 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:32:44 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
3.JPG (3.JPG - 4922.692 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:33:11 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
6.JPG (6.JPG - 6314.539 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:35:12 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Dokumentacja fotograficzna.pdf (Dokumentacja fotograficzna.pdf - 873.552 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:35:47 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
1I_ RZUT_PARTERU_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (1I_ RZUT_PARTERU_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 155.253 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:47:49 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
2I_RZUT_PODDASZA_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (2I_RZUT_PODDASZA_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 147.573 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:48:06 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
3I_RZUT_WIEZBY_DACHOWEJ_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (3I_RZUT_WIEZBY_DACHOWEJ_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 142.002 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:48:27 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
4I_RZUT_DACHU_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (4I_RZUT_DACHU_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 90.012 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:48:45 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
5I_PRZEKROJ_AA_BB_UJAZD_SZKOlA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (5I_PRZEKROJ_AA_BB_UJAZD_SZKOlA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 118.993 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:49:01 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
6I_PRZEKROJ_CC_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (6I_PRZEKROJ_CC_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 72.665 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:49:19 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
7I_PRZEKROJ_DD_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (7I_PRZEKROJ_DD_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 75.846 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:49:35 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
8I_ELEWACJA_ZACHODNIA_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (8I_ELEWACJA_ZACHODNIA_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 70.618 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:49:55 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
9I_ELEWACJA_WSCHODNIA_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (9I_ELEWACJA_WSCHODNIA_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 70.047 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:50:09 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
10I_ELEWACJA_FRONTOWA_POLNOCNA_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf (10I_ELEWACJA_FRONTOWA_POLNOCNA_UJAZD_SZKOLA_inwentaryzacja_P_B_2017.pdf - 73.102 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:50:26 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Opis_INWENTARYZACJA_ROZBUDOWY_SZKOLY_W_UJEZDZIE.pdf (Opis_INWENTARYZACJA_ROZBUDOWY_SZKOLY_W_UJEZDZIE.pdf - 44.975 KB)
Data publikacji: 2017-07-06 21:50:49 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
zalacznik_nr_6_Wykaz_osob_modyfikacja_z_dnia_19.07.2017_14.doc (zalacznik_nr_6_Wykaz_osob_modyfikacja_z_dnia_19.07.2017_14.doc - 84.992 KB)
Data publikacji: 2017-07-19 22:19:37 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_14.docx (ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_14.docx - 12 KB)
Data publikacji: 2017-07-19 22:20:29 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
informacja_dla_wykonawcow_nr_1_14.doc (informacja_dla_wykonawcow_nr_1_14.doc - 87.04 KB)
Data publikacji: 2017-07-19 22:20:52 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
załącznik_nr_1b_Wykaz_osob_do_punktacji_modyfikacja_z_dnia 19.07.2017 r_14.doc (załącznik_nr_1b_Wykaz_osob_do_punktacji_modyfikacja_z_dnia 19.07.2017 r_14.doc - 82.432 KB)
Data publikacji: 2017-07-19 23:03:22 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 672
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kwiatkowski, data: 2017-07-06 15:16:00
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2017-07-06 15:35:27
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu