Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 435

Data publikacji:
2017-03-17 12:47:43

Przedmiot: 1.Prowadzenie stałego nadzoru poprzez 7dni w tygodniu, ochronę mienia przez dozór stały elektroniczny obiektów sieci wodociągowej w ilości 4szt położonych na terenie Gminy Iwaniska

Treść przetargu:
Zamawiający Iwaniska 17.03.2017r. Wójt Gminy Iwaniska ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska wod-kan@iwaniska.pl http://iwaniska.pl/bip Nr sprawy GW.I.7021/14/2017 ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY I Przedmiot zamówienia 1.Prowadzenie stałego nadzoru poprzez 7dni w tygodniu, ochronę mienia przez dozór stały elektroniczny obiektów sieci wodociągowej w ilości 4szt położonych na terenie Gminy Iwaniska w okresie od 1 kwietnia 2017 do 31 marca 2020r. -SUW Mydłów -Ujęcie wody Planta -Przepompownia wody Iwaniska (SKR) -Przepompownia wody Gryzikamień 2. Montaż 3 sztuk urządzeń dozoru elektronicznego (central) w zestaw dozoru obiektu składał się : - centrala alarmowa szt1 (centrala od 10 linii w komplecie zasilacz obudowa na akumulator 7Ah/12V -czujnik ruchu montowany na zewnątrz lub wewnątrz szt. 3 - sygnalizator optyczno-akustyczny szt. 1 -klawiatura LCD szt1 -przewody do 20mb typ 3x05 - dokumentacja powykonawcza instalacji alarmowej - szkolenie osób obsługi II Tryb udzielenia zamówienia Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EUR nie objęte przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 2164 z późn.) III Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Najniższa wartość brutto -100% IV Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udział zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, b) posiadają wiedzę i doświadczenie c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie, e) Wykonawca posiada całodobową gotowość do podjęcia interwencji w ciągu 15 minut po sygnale wskazującym na dokonanie włamania. Patrol oddalony nie więcej jak 18km od obiektu ochranianego . 2.Wykonawca powinien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty a) formularz oferty- za załączonym druku zał Nr1 lub w oparciu o załączony druk b) aktualna koncesja wydana przez MSWA uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie i na obszarze realizacji zamówienia c) opłacona polisa bądź inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Minimalna wartość to 800 000 zł d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków. Wystawione zaświadczenie nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Wystawione zaświadczenie nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem składania ofert. i) podać adres posterunku obsługującego dany obszar z liczbą osób pełniących dyżur w patrolu j) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w określonym terminie. V Oferta powinna zawierać a) każda wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna być napisana czytelnie w języku polskim. b) Poprawki lub zmiany w teści oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną. c) oferta powinna zawierać wartość brutto oferowanego wykonania zadania pktI.1 i I.2 lub wypełniony formularz . d) dokumenty z pkt IV. VI Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: Leszek Niziałek W dni robocze w godź. 8.00-15.00 tel. /015/ 8601254 ; 505032533 VII miejsce i termin składania ofert oraz otwarcie: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska, sekretariat pok. Nr 3 pocztą lub e- mail wod-kan@iwaniska.pl do dnia 28 marca 2017r. godzina 14:00 VIII Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert a) Zamawiający dokona oceny złożonych ofert zgodnie z przyjętym kryterium. b) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. c) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym terminie , uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów.

Załączone pliki
formularz ofertowy Microsoft Word.docx (formularz ofertowy Microsoft Word.docx - 16.988 KB)
Data publikacji: 2017-03-17 12:44:05 Redaktor: Leszek Niziałek

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 493
Wprowadził do systemu: Leszek Niziałek, data: 2017-03-17 12:43:07
Opublikował: Leszek Niziałek, data publikacji: 2017-03-17 12:47:43
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu