Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 254

Data publikacji:
2011-08-11 10:20:59

Przedmiot: Odbudowa dróg gminnych:
1/ Nr 327038 T Stobiec przez wieś /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 1118, 647, 661, 538 i 517 – obręb Stobiec; Gmina Iwaniska) o dł. 1,250 km,
2/ Nr 327041 T Zagrody – Marianów /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 32/2 i 182/2 – obręb Wygiełzów; Gmina Iwaniska) o dł. 0,340 km

Treść przetargu:
D-7041.2.2011 Iwaniska, 09.08.2011 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA) dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Odbudowę dróg gminnych: 1/ Nr 327038 T Stobiec przez wieś /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 1118, 647, 661, 538 i 517 – obręb Stobiec; Gmina Iwaniska) o dł. 1,250 km, 2/ Nr 327041 T Zagrody – Marianów /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 32/2 i 182/2 – obręb Wygiełzów; Gmina Iwaniska) o dł. 0,340 km na potrzeby Gminy Iwaniska. Nr sprawy: D-7041.2.2011. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759). Gmina Iwaniska zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Iwaniska ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia. SIWZ zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://iwaniska.pl/bip. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać od dnia 09.08. 2011 r w Urzędzie Gminy w Iwaniskach przy ul. Rynek 3 2, 27-570 Iwaniska, w godz. pracy: 7:30 - 15:30 Cena SIWZ wynosi 100 zł. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Odbudowę dróg gminnych: 1/ Nr 327038 T Stobiec przez wieś /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 1118, 647, 661, 538 i 517 – obręb Stobiec; Gmina Iwaniska) o dł. 1,250 km, 2/ Nr 327041 T Zagrody – Marianów /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 32/2 i 182/2 – obręb Wygiełzów; Gmina Iwaniska) o dł. 0,340 km - Roboty przygotowawcze - Roboty ziemne - Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego średniej grubości 20 cm - Nawierzchnia: - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Roboty wykończeniowe 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45.23.31.20-6 (roboty w zakresie budowy dróg) V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. VI. Termin wykonania zamówienia, gwarancja: Termin wykonania zamówienia – do 15.11. 2011 r . Termin wykonania robót objętych niniejszą umową może ulec zmianie w przypadku: 1. Opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy. 2. Nie przekazania w ustalonych terminach kompletu dokumentacji technicznej. 3. Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 4. Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy, które nastąpiły wskutek siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 3 lat od daty odbioru. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (t. j. Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759), tj. : 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający uzna, że warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1. jest niezgodną z ustawą. 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wszystkich wykonawców. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, każdy partner z osobna. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, każdy partner z osobna, 4) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 5) ustalone pełnomocnictwo w reprezentowaniu firm w postępowaniu i podpisaniu umowy. Wyżej wymienione dokumenty w pkt 4) i 5) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Dokumenty wymienione w pkt 4) składa się przed podpisaniem umowy zgodnie z postanowieniami pkt X pkt 2 SIWZ VIII. Informacja na temat wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100% X. Miejsce i termin składania ofert. - w siedzibie zamawiającego: Gmina Iwaniska,ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, w sekretariacie do dnia 30.08. 2011 r. do godz. 9:00 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert. - w siedzibie zamawiającego: Gmina Iwaniska, ul.Rynek 3, 27-570 Iwaniska, w świetlicy dnia 30.08. 2011 r. o godz. 9:15 XII. Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu prowadzenie aukcji elektronicznej. XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10-08-2011 r nr ogłoszenia 216641- 2011 ............................................... Kierownik Zamawiającego

Załączone pliki
2011_SIWZ - wzor powodz .doc (2011_SIWZ - wzor powodz .doc - 202.752 KB)
Data publikacji: 2011-08-11 10:01:56 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
SST - odbud. dr. gm. Stobiec przezwies i Zagrody - Marianow.pdf (SST - odbud. dr. gm. Stobiec przezwies i Zagrody - Marianow.pdf - 556.499 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:49:27 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Kosztorys Ofertowy - Stobiec przez wies.pdf (Kosztorys Ofertowy - Stobiec przez wies.pdf - 34.694 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:50:02 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Kosztorys Ofertowy - Zagrody - Marianow.pdf (Kosztorys Ofertowy - Zagrody - Marianow.pdf - 33.835 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:50:28 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Opis tech. - Odb. dr. gm. nr  327038T Stobiec przez wies.pdf (Opis tech. - Odb. dr. gm. nr 327038T Stobiec przez wies.pdf - 74.709 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:51:04 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Opis tech. - Odb. dr. gm. nr  327041T Zagrody -Marianow.pdf (Opis tech. - Odb. dr. gm. nr 327041T Zagrody -Marianow.pdf - 73.738 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:51:29 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Przedmiar - Stobiec przez wies.pdf (Przedmiar - Stobiec przez wies.pdf - 34.723 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:51:51 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Przedmiar - Zagrody - Marianow.pdf (Przedmiar - Zagrody - Marianow.pdf - 33.051 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:52:23 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Rys. nr 1 - PO_Stobiec przez wies.pdf (Rys. nr 1 - PO_Stobiec przez wies.pdf - 2720.211 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:54:05 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Rys. nr 1 - PO_Zagrody - Marianow.pdf (Rys. nr 1 - PO_Zagrody - Marianow.pdf - 3262.18 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:56:08 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Rys. nr 2 - ME_Stobiec przez wies.pdf (Rys. nr 2 - ME_Stobiec przez wies.pdf - 420.583 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:56:50 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Rys. nr 2 - ME_Zagrody - Marianow.pdf (Rys. nr 2 - ME_Zagrody - Marianow.pdf - 838.241 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:57:46 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Rys. nr 3 - PK_Zagrody - Marianow.pdf (Rys. nr 3 - PK_Zagrody - Marianow.pdf - 312.733 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:58:55 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Rys. nr 3.1 - PK_Stobiec przez wies.pdf (Rys. nr 3.1 - PK_Stobiec przez wies.pdf - 257.616 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:59:25 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Rys. nr 3.2 - PK_Stobiec przez wies.pdf (Rys. nr 3.2 - PK_Stobiec przez wies.pdf - 261.261 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 09:59:58 Redaktor: Małgorzata Gołyska
Rys. nr 3.3 - PK_Stobiec przez wies.pdf (Rys. nr 3.3 - PK_Stobiec przez wies.pdf - 316.305 KB)
Data publikacji: 2011-08-12 10:00:32 Redaktor: Małgorzata Gołyska

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 984
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kwiatkowski, data: 2011-08-11 10:00:45
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2011-08-11 10:20:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu