Zamawiający:
Gmina Iwaniska
Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska
Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl
Numer ID: 254
Data publikacji:
2011-08-11 10:20:59
Przedmiot:
Odbudowa dróg gminnych:
1/ Nr 327038 T Stobiec przez wieś /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 1118, 647, 661, 538 i 517 – obręb Stobiec; Gmina Iwaniska) o dł. 1,250 km,
2/ Nr 327041 T Zagrody – Marianów /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 32/2 i 182/2 – obręb Wygiełzów; Gmina Iwaniska) o dł. 0,340 km
Treść przetargu:
D-7041.2.2011 Iwaniska, 09.08.2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Odbudowę dróg gminnych:
1/ Nr 327038 T Stobiec przez wieś /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 1118, 647, 661, 538 i 517 – obręb Stobiec; Gmina Iwaniska) o dł. 1,250 km,
2/ Nr 327041 T Zagrody – Marianów /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 32/2 i 182/2 – obręb Wygiełzów; Gmina Iwaniska) o dł. 0,340 km
na potrzeby Gminy Iwaniska.
Nr sprawy: D-7041.2.2011.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759). Gmina Iwaniska zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Iwaniska
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
SIWZ zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://iwaniska.pl/bip.
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać od dnia
09.08. 2011 r w Urzędzie Gminy w Iwaniskach przy ul. Rynek 3 2, 27-570 Iwaniska,
w godz. pracy: 7:30 - 15:30
Cena SIWZ wynosi 100 zł.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:
Odbudowę dróg gminnych:
1/ Nr 327038 T Stobiec przez wieś /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 1118, 647, 661, 538 i 517 – obręb Stobiec; Gmina Iwaniska) o dł. 1,250 km,
2/ Nr 327041 T Zagrody – Marianów /usuwanie skutków klęsk żywiołowych/ (dz. o nr ewid. 32/2 i 182/2 – obręb Wygiełzów; Gmina Iwaniska) o dł. 0,340 km
- Roboty przygotowawcze
- Roboty ziemne
- Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego średniej grubości 20 cm
- Nawierzchnia:
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm
- Roboty wykończeniowe
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45.23.31.20-6 (roboty w zakresie budowy dróg)
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia, gwarancja:
Termin wykonania zamówienia – do 15.11. 2011 r
. Termin wykonania robót objętych niniejszą umową może ulec zmianie w przypadku:
1. Opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy.
2. Nie przekazania w ustalonych terminach kompletu dokumentacji technicznej.
3. Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
4. Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy, które nastąpiły wskutek siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 3 lat od daty odbioru.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (t. j. Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759), tj. :
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający uzna, że warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1. jest niezgodną z ustawą.
2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają:
1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wszystkich wykonawców.
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, każdy partner z osobna.
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, każdy partner z osobna,
4) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie
5) ustalone pełnomocnictwo w reprezentowaniu firm w postępowaniu i podpisaniu umowy.
Wyżej wymienione dokumenty w pkt 4) i 5) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty
z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Dokumenty wymienione w pkt 4) składa się przed podpisaniem umowy zgodnie z postanowieniami pkt X pkt 2 SIWZ
VIII. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert.
- w siedzibie zamawiającego:
Gmina Iwaniska,ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, w sekretariacie do dnia
30.08. 2011 r. do godz. 9:00
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
- w siedzibie zamawiającego:
Gmina Iwaniska, ul.Rynek 3, 27-570 Iwaniska, w świetlicy dnia 30.08. 2011 r. o godz. 9:15
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu prowadzenie aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
10-08-2011 r nr ogłoszenia 216641- 2011
...............................................
Kierownik Zamawiającego
Załączone pliki |
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2011-08-11 10:20:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu