Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 545

Data publikacji:
2019-11-27 15:59:01

Przedmiot: Odnowa miejscowości Mydłów - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną” - (w systemie zaprojektuj i wybuduj)

Treść przetargu:
3. Opis przedmiotu zamówienia. „Odnowa miejscowości Mydłów - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną” - (w systemie zaprojektuj i wybuduj)” 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną Zakres robót: Sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Kompletna dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące składniki: Projekt budowlany, w tym: 1. Projekt zagospodarowania terenu 2. Projekt architektoniczno-budowlany zawierający: 3. wewnętrzne instalacje sanitarne, 4. wewnętrzne instalacje elektryczne 5. Projekt instalacji centralnego ogrzewania (ogrzewanie z pieca gazowego dwufunkcyjnego o mocy około 15 kW z budową podziemnego zbiornika na gaz płynny 2,70 m3 6. Instalacja OZE: -- na dachu budynku zaprojektować panel fotowoltaiczny 250W, monokrystaliczny o mocy około 4 kW 7. zaprojektować pompę ciepła o mocy około 10 kW - do ogrzewania budynku i do ogrzewania wody użytkowej w/w systemy OZE powinny zapewnić pokrycie co najmniej w 50% zapotrzebowania na energię elektryczną i cieplną. Planowana inwestycja polega na budowie budynku świetlicy wiejskiej parterowej ze strychem wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Budynek świetlicy wiejskiej parterowej ze strychem wraz z infrastrukturą techniczną o powierzchni użytkowej ok. 91,16 m2 – (wykaz pomieszczeń: świetlica, kuchnia, wc, wc dla niepełnosprawnych, korytarz) projektowane uzbrojenie terenu. W związku z planowaną inwestycją, na działce przewiduje się budowę szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe. Przewidziano również budowę podziemnego zbiornika na gaz płynny 2,70 m3 wraz z przyłączem. Przy ciągach komunikacyjnych i siłowni zewnętrznej zaprojektowano oświetlenie typu parkowego, niskiego – kolumny oświetleniowe LED – 5 sztuk. Od strony placu manewrowego zaprojektowano 3 szt. - latarnie wysokie 6,00 m. Siłownia zewnętrzna W skład siłowni zewnętrznej wchodzą 4 urządzenia: orbitrek, wioślarz, steper, wahadło W bezpośrednim sąsiedztwie siłowni przewidziano ławki – 3 szt. WYPOSAŻENIE BUDYNKU: Meble: stoły o wym. 3,0 x 1,20 m- 5 szt, 30 krzesł sprzęt AGD (lodówka, kuchnia gazowa, mikrofala, czajnik elektryczny- 2 szt.) Artykuły do zajęć artystycznych (tablica korkowa, pistolet do kleju, na gorąco, wraz z wkładami, sznurek, wełna, kordonek, art. pasmanteryjne, nożyczki, noże do tapet, taśma klejąca, brystole, papier wizyt., kleje, kredki, bloki, papier pakowy, papier kolor- kartony, rafia, sizal, piórka, nici, kanwa , mazaki, cienkopisy, ołówki, foremki do gipsu, gips, Akcesoria do haftu, do szycia, wyszywania, szydełkowania, krepina, pastele suche, pastele mokre, farby, pędzle, sztalugi, antyramy, bibuła, druciki florystyczne, filc, lakier, komputer, monitor 21” , myszka, klawiatura 1 szt., słuchawki, głośniki Gry edukacyjne – 3 szt na CD, Instrumenty muzyczne (organy elektryczne) Uwaga: Wykonawca ma obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego do dnia 30.01.2021 r Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik do SIWZ zwanym dalej dokumentacją. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych i dostaw związanych z wyposażeniem produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w dokumentacji. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów Zamawiającemu. W zakres opracowania wchodzić będzie: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz wskazanych w dokumentacji audytów energetycznych dla instalacji OZE, oraz budowa na podstawie tej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego Kosztorys inwestorski i STWiORB Uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca ma obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego do dnia 30.01.2021 r Podstawa prawna Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Zakres i treść projektu budowlanego powinna być dostosowana do specyfikacji i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych (art. 34 ust. 2), zawartość projektu budowlanego zgodna z art. 34 ust. 3. Zadanie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3.1.1. Zakres rzeczowy realizowanej inwestycji; W zakres opracowania wchodzić będzie: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz wskazanych w dokumentacji audytów energetycznych dla instalacji OZE, oraz budowa na podstawie tej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego (uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz wskazanych w dokumentacji audytów energetycznych dla instalacji OZE 2) Projekt wykonawczy (2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej) 3) Kosztorys inwestorski i STWiORB 4) Uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, 5) Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB 6) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,

Załączone pliki
ogLoszenie_o_zamOwieniu_odnowa.pdf (ogLoszenie_o_zamOwieniu_odnowa.pdf - 430.498 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:48:16 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
SIWZ_art_24aa_zaprojektuj_odnowa_4.doc (SIWZ_art_24aa_zaprojektuj_odnowa_4.doc - 636.928 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:48:53 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_1_Formularz_oferty_odnowa.doc (Zalacznik_nr_1_Formularz_oferty_odnowa.doc - 401.408 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:49:23 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_1a_zaswiadczenie_opodwykonawcach_odnowa.doc (Zalacznik_nr_1a_zaswiadczenie_opodwykonawcach_odnowa.doc - 342.016 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:49:51 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_1b_Wykaz_osob_do_punktacji_odnowa.doc (Zalacznik_nr_1b_Wykaz_osob_do_punktacji_odnowa.doc - 393.728 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:50:19 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_niezaleganiu_odnowa.docx (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_niezaleganiu_odnowa.docx - 333.142 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:50:45 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_3_oswiadczeniewarunki_udzialu_postepowanie_odnowa.docx (Zalacznik_nr_3_oswiadczeniewarunki_udzialu_postepowanie_odnowa.docx - 328.697 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:51:14 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_4oswiadczenie_podstawy_wykluczenia_odnowa.docx (Zalacznik_nr_4oswiadczenie_podstawy_wykluczenia_odnowa.docx - 330.064 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:51:44 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_5_grupakapitalowa_odnowa.doc (Zalacznik_nr_5_grupakapitalowa_odnowa.doc - 345.6 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:52:08 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_6_Wykaz_osob_odnowa.doc (Zalacznik_nr_6_Wykaz_osob_odnowa.doc - 393.216 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:52:32 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_7_Wzor_umowy_odnowa_2.doc (Zalacznik_nr_7_Wzor_umowy_odnowa_2.doc - 512 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:52:59 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_8_Wykaz_robot_odnowa.doc (Zalacznik_nr_8_Wykaz_robot_odnowa.doc - 395.776 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:53:25 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Zalacznik_nr_10_umowa_o_podwykonwastwo_odnowa.doc (Zalacznik_nr_10_umowa_o_podwykonwastwo_odnowa.doc - 386.048 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:53:54 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
KONCEPCJA_Mydlow_2019.pdf (KONCEPCJA_Mydlow_2019.pdf - 18646.943 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:56:10 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
Program_funkcjonalno_uzytkowy_2019.pdf (Program_funkcjonalno_uzytkowy_2019.pdf - 7435.049 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:57:11 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
decyzja_W_Z_Swietlica_Mydlow.pdf (decyzja_W_Z_Swietlica_Mydlow.pdf - 3051.025 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:57:55 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
mapa_do_wz.pdf (mapa_do_wz.pdf - 1935.969 KB)
Data publikacji: 2019-11-27 15:58:28 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
INFORMACJA_DLA_WYKONAWCOW_12.pdf (INFORMACJA_DLA_WYKONAWCOW_12.pdf - 159.309 KB)
Data publikacji: 2019-12-03 13:26:38 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 660
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kwiatkowski, data: 2019-11-27 15:47:20
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2019-11-27 15:59:01
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu