Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 504

Data publikacji:
2018-04-18 13:39:28

Przedmiot: Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP

Treść przetargu:
zakup toreb ratowniczych PSP R1 z wyposażeniem, plecaków PSP R1 z deską i szynami oraz defibrylatorów w ramach zadania pn. Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Iwaniska, współfinansowanego ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.

Uwagi dodatkowe:
Iwaniska, dnia 24.04.2018r.
USC.255.24.2018
WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
Dotyczy: Opis przedmiotu zamówienia – zakup toreb ratowniczych PSP R1 z wyposażeniem, plecaków PSP R1 z deską i szynami oraz defibrylatorów w ramach zadania pn. Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Iwaniska, współfinansowanego ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
Zamawiający przedstawia poniżej treść zapytań, które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu wraz z odpowiedziami:
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuści możliwość złożenia ofert częściowych?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Pytanie nr 2
Czy Zamawiający dopuści do postępowania defibrylator z możliwością defibrylacji osób dorosłych oraz dzieci z wykorzystaniem wbudowanego trybu pediatrycznego, bez konieczności stosowania osobnych elektrod pediatrycznych, a tym samym nie będzie wymagał dostarczenia osobnych elektrod pediatrycznych od Wykonawców oferujących ww. rozwiązanie?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania. Defibrylator powinien być wyposażony w minimum trzy pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci. Na opakowaniu elektrod oraz na każdej elektrodzie dokładny rysunek, określający miejsce prawidłowego ich naklejenia.
Pytanie nr 3 (dot. defibrylatora)
Czy Zamawiający dopuści do postępowania urządzenie spełniające normę EN1789:2003, odporne na upadek z 1 metra na każdą krawędź, narożnik i powierzchnie, bez odłączenia się akumulatora ani żadnego elementu urządzenia?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania.
Wymagania dotyczące warunków bezpieczeństwa użytkowania defibrylatora: Odporność na uszkodzenia mechaniczne (przy upadku, uderzeniu – nie może odłączyć się akumulator ani żaden z elementów urządzenia, musi być zachowana gotowość do pracy) – certyfikat zgodności z EN 50298 nie mniej niż IK08.
Pytanie nr 4
Zamawiający, zgodnie z wytycznymi KG PSP z lipca 2013r., wymaga dostarczenia wraz z defibrylatorem AED uchwytu spełniającego normę EN 1789. Czy Zamawiający dopuści do postępowania defibrylator AED spełniający normę EN 1789 z dedykowanym uchwytem ściennym do środków transportu?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuści takiego defibrylatora.
Zamawiający wymaga, aby defibrylator wyposażony był w uchwyt umożliwiający przymocowanie do pionowej powierzchni (wnętrze kabiny) na czas transportu – certyfikat zgodności z PN EN 1789 – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zasad Organizacji Ratownictwa Medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo – Gaśniczym z lipca 2013 roku zatwierdzonego przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej. (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
Pytanie nr 5
Czy Zamawiający wymaga dołączenia do zestawu zgłoszenia zestawu PSP R1 do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga dołączenia do zestawu zgłoszenia zestawu PSP R1 do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Pytanie nr 6
Czy Zamawiający wymaga aby zestaw PSP R1 wyposażony był w ssak ręczny oraz resuscytatory wielorazowego użytku?


Odpowiedź:
Zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zasad Organizacji Ratownictwa Medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo – Gaśniczym z lipca 2013 roku zatwierdzonego przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej. (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) wymaga się, aby zestaw PSP R1 wyposażony był w ssak mechaniczny, ręczny dla dorosłych i niemowląt.
Zamawiający nie wymaga, aby resuscytatory były wielorazowego użytku.
Pytanie nr 7
Czy Zamawiający wymaga aby torba/plecak posiadała szybki dostęp do całego wyposażenia po otwarciu, posiadała zewnętrzną kieszeń z bezpośrednim dostępem do zaworu butli tlenowej oraz posiadała odpinane organizery (saszetki) zabezpieczające opatrunki przed warunkami atmosferycznymi?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga, aby dostęp do zaworu butli tlenowej był możliwy zarówno z kieszeni głównej torby/plecaka jak i z kieszeni bocznej.
Zamawiający nie wymaga, aby torba/plecak posiadała odpinane organizery (saszetki) zabezpieczające opatrunki przed warunkami atmosferycznymi.
Pytanie nr 8
Czy Zamawiający podtrzymuje wymaganie o obowiązkowym wyposażeniu dostarczanego defibrylatora w uchwyt do montażu defibrylatora w kabinie pojazdu, który spełnia wymagania normy PN EN 1789 – Pojazdy do transportu medycznego?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga, aby defibrylator wyposażony był w uchwyt umożliwiający przymocowanie do pionowej powierzchni (wnętrze kabiny) na czas transportu – certyfikat zgodności z PN EN 1789 – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zasad Organizacji Ratownictwa Medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo – Gaśniczym z lipca 2013 roku zatwierdzonego przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej. (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).



Załączone pliki
zapytanie_ofertowe_osp.pdf (zapytanie_ofertowe_osp.pdf - 313.511 KB)
Data publikacji: 2018-04-18 13:38:04 Redaktor: Leszek Niziałek
formularz_ofertowy_zal_nr_1_2018_osp.docx (formularz_ofertowy_zal_nr_1_2018_osp.docx - 15.93 KB)
Data publikacji: 2018-04-18 13:38:21 Redaktor: Leszek Niziałek
wzor_umowy_zal_nr_2_2018_osp.doc (wzor_umowy_zal_nr_2_2018_osp.doc - 53.248 KB)
Data publikacji: 2018-04-18 13:38:39 Redaktor: Leszek Niziałek
standardy_wyposazenia_zalacznik_nr_3.pdf (standardy_wyposazenia_zalacznik_nr_3.pdf - 256.98 KB)
Data publikacji: 2018-04-18 13:38:56 Redaktor: Leszek Niziałek
wyjasnienie_do_zapytania_ofertowego.pdf (wyjasnienie_do_zapytania_ofertowego.pdf - 350.376 KB)
Data publikacji: 2018-04-24 09:52:41 Redaktor: Leszek Niziałek

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 515
Wprowadził do systemu: Leszek Niziałek, data: 2018-04-18 13:37:06
Opublikował: Leszek Niziałek, data publikacji: 2018-04-18 13:39:28
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu