Informacja dotycząca złożenia zgłoszenia o posiadanym zbiorniku bezodpływowym |
Informacja dotycząca złożenia zgłoszenia o posiadanym zbiorniku bezodpływowym (szambie) lub przydomowej oczyszczalni ścieków Szanowni Państwo, Nowelizacja ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022, poz. 2519) nałożyła od 1 stycznia 2023 roku na wszystkie gminy w Polsce obowiązek prowadzenia elektronicznych ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) na nieczystości ciekłe oraz ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków. Wobec powyższego zwracamy się z uprzejmą prośbą do mieszkańców Miasta i Gminy Iwaniska o wypełnienie druku zgłoszenia o posiadanym zbiorniku bezodpływowym (szambie) lub przydomowej oczyszczalni ścieków i złożenie powyższego druku do Urzędu Miasta i Gminy Iwaniska do dnia 15 kwietnia 2023 r. Powyższe zgłoszenie spowodowane jest koniecznością zaktualizowania danych posiadanych przez Urząd i dostosowania ich do aktualnych przepisów prawa. W przypadku niezłożenia zgłoszenia Urząd będzie zobowiązany do samodzielnego zebrania danych (w formie kontroli na terenie Państwa posesji) w zakresie posiadanego zbiornika na nieczystości ciekłe/przydomowej oczyszczalni ścieków. Druk zgłoszenia jest do pobrania: • w Urzędzie Miasta i Gminy Iwaniska – Referat Gospodarki Wodnej i Kanalizacyjnej (pok. 2) • na stronie internetowej Gminy Iwaniska oraz na stronie BIP Gminy Iwaniska • u sołtysów Prosimy o dostarczenie wypełnionego i podpisanego druku zgłoszenia do: • Urzędu Miasta i Gminy Iwaniska - Referat Gospodarki Wodnej i Kanalizacyjnej (pok.2) • pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Iwaniskach ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska • za pomocą Platformy ePUAP: /27j6hs1ie7/skrytka • na adres email woda@iwaniska.pl |
Załączone pliki:Zgłoszenie zbiorniki bezodpływowe
|
Urząd Miasta i Gminy Iwaniska |