Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Iwaniska

Adres:
ul. Rynek 3
27-570 Iwaniska

Kontakt:
tel. 015 860 12 54, fax. 015 860 12 40
E-mail:ug_iwaniska@kielce.home.pl
Strona www: www.iwaniska.home.pl

Numer ID: 390

Data publikacji:
2015-11-12 11:48:54

Przedmiot: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU PUBLICZNYCH SZKÓŁ W IWANISKACH WRAZ Z OPIEKUNEM W 2016 ROKU DODATKOWE PRZEWOZY DZIECI DO OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ IWANISKA

Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.iwaniska.pl/bip ________________________________________ Iwaniska: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU PUBLICZNYCH SZKÓŁ W IWANISKACH WRAZ Z OPIEKUNEM W 2016 ROKU DODATKOWE PRZEWOZY DZIECI DO OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ IWANISKA Numer ogłoszenia: 303470 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach , ul. Opatowska 25, 27-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8601175, faks 15 8601175. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwaniska.pl/bip I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU PUBLICZNYCH SZKÓŁ W IWANISKACH WRAZ Z OPIEKUNEM W 2016 ROKU DODATKOWE PRZEWOZY DZIECI DO OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ IWANISKA. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych na: - dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Szkół w Iwaniskach - Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach Filia w Ujeździe, Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach - Filia w Wygiełzowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach - Filia w Mydłowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach -Filia im. Biskupa Jana Chrapka w Jastrzębskiej Woli i Zespołu Publicznych Szkół w Iwaniskach Publiczne Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Iwaniskach w 2016 roku. - dowozu dzieci do Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Niemienicach i do Ośrodka Rehabilitacyjnego Radość Zycia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu. Zadanie 1: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Szkół w Iwaniskach- Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach i szkół filialnych, Publicznego Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Iwaniskach w roku szkolnym 2015/2016 (od 01.01.2016 r. do 30.06.2016 i w roku szkolnym 2016/2017 tj: od 01.wrzesnia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. ogółem 10 miesięcy) Dodatkowe dowozy organizowane przez Gminę Iwaniska w okresie roku szkolnego 2015/2016 i 2016/2017 Dowóz dzieci odbywać się będzie w okresie od 01.01. 2016 do 31 XII 2016 r. z wyłączeniem wakacji tj.: miesiąca lipca i sierpnia 2016 r. - ogółem 10 miesięcy. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu zamówienia podstawowego do 50 % wartości podstawowej II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć: Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski (dotyczy zadania 1) • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał: Dla zadania 1: minimum jedną usługę związaną z przewozem dzieci do szkół w sposób nieprzerwalny przez okres 6 miesięcy o wartości 50 tys. zł Do pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Dla zadania 2 warunku nie określa się. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Dla zadania 1: cztery pojazdy przystosowane do przewozu osób, które są wyposażone każdy w minimum 39 miejsc siedzących. W wykazie należy podać; - Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. Dla zadania 2: jeden pojazd przystosowany do przewozu osób, który jest wyposażony w minimum 7 miejsc siedzących. W wykazie należy podać; Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego Uwaga: Wykonawca, który będzie dzierżawił autobusy od Zamawiającego jest zobowiązany do wykazania się dwoma autobusami. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Dla zadania 1: czterech kierowców posiadających wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. W wykazie należy podać; - Imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami Dla zadania 2: dwóch kierowców posiadających wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. W wykazie należy podać; - Imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwaniska.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach, ul. Opatowska 25, 27-570 Iwaniska. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach, ul. Opatowska 25, 27-570 Iwaniska. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
ogLoszenie_o_zamowieniu.docx (ogLoszenie_o_zamowieniu.docx - 20.319 KB)
Data publikacji: 2015-11-12 11:47:44 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.docx (ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.docx - 13.16 KB)
Data publikacji: 2015-11-12 11:48:09 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
SIWZ_dowoz_dzieci.doc (SIWZ_dowoz_dzieci.doc - 260.608 KB)
Data publikacji: 2015-11-12 11:48:35 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski
informacja_dla_wykonawcow_nr_1.docx (informacja_dla_wykonawcow_nr_1.docx - 20.311 KB)
Data publikacji: 2015-11-17 14:30:55 Redaktor: Zbigniew Kwiatkowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1315
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kwiatkowski, data: 2015-11-12 11:46:49
Opublikował: Zbigniew Kwiatkowski, data publikacji: 2015-11-12 11:48:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu