ZAPYTANIE OFERTOWE na przeprowadzenie działań wspierających Gminę Iwaniska w przygotowaniu Gminnego Programu Rewitalizacji na lata 2016–2025

2016-10-07 10:15:07 OPRACOWANIE GMINNEGO PROGRAMU REWITALIZACJI GMINY IWANISKA NA LATA 2016–2025

ZAPYTANIE OFERTOWE na przeprowadzenie działań wspierających Gminę Iwaniska w przygotowaniu Gminnego Programu Rewitalizacji na lata 2016–2025

Iwaniska, dnia 06.10.2016 r. RG.27.16.2016 ZAPYTANIE OFERTOWE na przeprowadzenie działań wspierających Gminę Iwaniska w przygotowaniu Gminnego Programu Rewitalizacji na lata 2016–2025 Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) wartość zmówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro. I. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Iwaniska Rynek 3, 27-570 Iwaniska, Tel/fax 15 860 12 54, email: inwestycje@Iwaniska.pl; adres www: www.iwaniska.pl II. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań wspierających Gminę Iwaniska w przygotowaniu „Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Iwaniska na lata 2016-2025”, zwanego dalej Programem Rewitalizacji, który musi być zgodny z Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014–2020 zatwierdzonymi przez Ministra Rozwoju w dniu 2 sierpnia 2016 roku – zwanymi dalej Wytycznymi, oraz Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji – zwaną dalej Ustawą. II.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy: 1. Wykonanie dokumentów diagnostycznych/analitycznych na potrzeby opracowania Programu Rewitalizacji – przygotowanie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru rewitalizacji. 2. Przeprowadzenie badania ankietowego wśród mieszkańców: a. instrumentem pomiarowym będzie kwestionariusz w formie ankiety elektronicznej i papierowej, b. próba 1,0 % mieszkańców gminy, c. opracowanie raportu z badania ankietowego. 3. Przeprowadzenie spotkania informacyjnego dla mieszkańców: a. czas trwania – 2 godziny, b. forma: wykład + prezentacja + dyskusja, c. materiały (30 kompletów): i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści. d. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć), e. catering dla 30 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania): i. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki, ii. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje. 4. Przeprowadzenie jednodniowego szkolenia Komitetu Rewitalizacji dla 20 osób: a. czas trwania – 8 godzin (1,5 h wykładu w 4 blokach tematycznych; 3 przerwy kawowe), b. forma: wykład + prezentacja multimedialna, c. zakres szkolenia (minimum): d. materiały (20 kompletów): i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści, iii. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć). e. catering dla 20 osób (3 przerwy kawowe): i. serwis kawowy (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie konferencji), ii. kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa) – wrzątek w warniku, kubeczki, łyżeczki, iii. cukier, mleczko/śmietanka do kawy, iv. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki, v. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje, vi. ciepły posiłek typu lunch. 5. Przeprowadzenie 2 spotkań warsztatowych dla mieszkańców obszarów rewitalizacji: a. czas trwania – 1 spotkanie 2 godziny, b. materiały (20 kompletów – każde spotkanie): i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści. c. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć), d. catering dla 20 osób na każdym spotkaniu (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania): i. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki, ii. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje. 6. Przeprowadzenie spotkania warsztatowego dla przedstawicieli partnerów projektów rewitalizacyjnych: a. czas trwania – 2 godziny, b. materiały (15 kompletów): i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści. c. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć), d. catering dla 15 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania): i. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki, ii. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje. 7. Świadczenie indywidualnego doradztwa dla partnerów projektów rewitalizacyjnych: a. czas trwania – 3 x 3 godziny, b. doradca – osoba wskazana jako 1 z 4 członków zespołu oddelegowanego do realizacji przedmiotowego zadania, c. usługa świadczona na obszarze rewitalizacji. 8. Przeprowadzenie spotkania otwartego dla interesariuszy obszaru rewitalizacji wraz z debatą publiczną – prezentacja głównych założeń Programu Rewitalizacji. a. czas trwania – 2 godziny, b. materiały (30 kompletów): i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści. c. wykonanie dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć), d. catering dla 30 osób (bez ograniczeń ilościowych – możliwość ciągłego korzystania w trakcie spotkania): i. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki, ii. „suche” ciasteczka, minimum 3 rodzaje. 9. Zakup sprzętu związanego z włączeniem różnych grup interesariuszy do prac nad opracowaniem Programu Rewitalizacji: a. Drukarka i. Urządzenie A4, laserowe wielofunkcyjne (kserowanie, drukowanie, skanowanie) ii. Min. 14 stron / min iii. Wbudowane Wi-Fi . b. Aparat fotograficzny „body z obiektywem”: i. rozdzielczość min. 18 Mpix, ii. obiektywu wymienny, min. 20mm-50mm, iii. zakres ISO min. 100–6400 iv. wbudowana funkcja Wi-Fi, v. nagrywanie filmów w rozdzielczości FullHD, vi. wbudowana lampa błyskowa, vii. panel LCD, viii. karta pamięci 2 x min. 32 GB, ix. torba, zapasowa bateria. 10. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu: a. Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk plakatów – 50 sztuk. Format A3, papier kreda mat 130g/m2, druk cyfrowy, kolor – 4+0 (fullcolor). b. Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk ulotek – 250 sztuk. Format A5, papier kreda 135g/m2, druk cyfrowy, kolor - 4 kolory CMYK (4+4). c. Opracowanie graficzno-merytoryczne i wydruk folderu – 250 sztuk. Format A4 składany do A5, papier kreda 135g/m2, druk cyfrowy, kolor - 4 kolory CMYK (4+4). d. Opracowanie graficzno-merytoryczne oraz zamieszczenie w prasie lokalnej 2 artykułów: format 1 strona, zasięg gminny, przekazanie Zleceniodawcy 5 egzemplarzy. e. Opracowanie i zamieszczenie w radiu lokalnym ogłoszenia (30 sekund): 1 x 20 emisji. f. Opracowanie graficzne i wykonanie notesów – 150 sztuk. Format A5, kratka, minimum 50 stron, 1 strona/okładka musi zawierać logotypy zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności oraz Kartą wizualizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014–2020. II.2. Postanowienia ogólne: 1. Wykonawca zobowiązuje się przekazać do akceptacji wszelkie materiały opracowane w ramach zlecenia najpóźniej na 3 dni przed terminem ich publikacji/ dystrybucji / planowanym spotkaniem. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do akceptacji ww. treści w terminie, co najmniej 1 dnia roboczego od ich przekazania. 2. Spotkania należy zorganizować w terminach uzgodnionych ze Zleceniodawcą, wynikających z procesu opracowania Programu Rewitalizacji. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do zorganizowania spotkań. Sprzęt i materiały potrzebne do przeprowadzenia spotkań są po stronie Wykonawcy. 4. Wszystkie materiały szkoleniowe, promocyjne, jak również inne opracowania muszą zawierać logotypy zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności oraz Kartą wizualizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014–2020. 5. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy przedstawi proponowany szczegółowy harmonogram prac, który musi zostać uzgodniony z Wykonawcą Programu Rewitalizacji i zatwierdzony przez Zamawiającego. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny – niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: Załącznika 2 – Wykaz usług i Załącznika 3 – Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia. Zamawiający może poprosić oferentów (wykonawców) o przedstawienie dokumentów potwierdzających dane zawarte we wskazanych ww. Załącznikach. III.1 Doświadczenie Wykonawcy: 1. Wykonawca wykonał co najmniej 10 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji), w tym, co najmniej 3 dokumenty w okresie ostatnich 3 lat. 2. Wykonawca wykonał co najmniej 10 strategii rozwoju (również aktualizacji) dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym, co najmniej 3 dokumenty w okresie ostatnich 3 lat, oraz co najmniej 1 dokument z zakresu problematyki społecznej. 3. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat opracował co najmniej 3 „Diagnozy na potrzeby wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie gminy” zgodnie z Ustawą o rewitalizacji – wymagane potwierdzenie przyjęcia uchwałą Rady Gminy/Miasta. 4. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat opracował co najmniej 5 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów spoza sektora finansów publicznych działających na rzecz społeczności lokalnej. 5. Wykonawca opracował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 dokumentów diagnostycznych lub badań grup interesariuszy pod kątem scharakteryzowania aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej lub określenia potrzeb interesariuszy (np. diagnozy, badania, analizy). III.2 Potencjał techniczny Wykonawcy Wykonawca posiada 4 osobowy zespół, który zostanie oddelegowany do realizacji zamówienia, w tym minimum 2 osoby zatrudnione są w firmie Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, według stanu na koniec miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia oferty. Wymagania stawiane członkom zespołu: 1. Kierownik zespołu (1 osoba) – posiada wykształcenie wyższe, doświadczenie w opracowaniu co najmniej 5 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji), co najmniej 5 strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym 1 strategii z zakresu problematyki społecznej, co najmniej 5 dokumentów diagnostycznych, co najmniej 3 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów spoza sektora finansów publicznych działających na rzecz społeczności lokalnej, doświadczenie w zakresie prowadzenie konsultacji społecznych, warsztatów, szkoleń m.in. z zakresu rewitalizacji oraz przy udziale różnych grup społecznych. 2. Członek zespołu (2 osoby) – posiada wykształcenie wyższe w sferze funkcjonalno-przestrzennej: urbanistyka, architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna, i/lub legitymuje się minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy w ww. zawodach; posiada doświadczenie w opracowaniu co najmniej 2 programów/planów rewitalizacji (również aktualizacji), co najmniej 2 strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego. 3. Członek zespołu (1 osoba) – posiada wykształcenie wyższe w sferze: socjologii, psychologii, politologii, resocjalizacji, pracy socjalnej, ekonomii i/lub legitymuje się co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pracy w ww. zawodach; posiada doświadczenie w opracowaniu co najmniej 2 dokumentów diagnostycznych oraz 2 dokumentów polegających na opracowaniu analiz i/lub ekspertyz na rzecz podmiotów działających dla społeczności lokalnej spoza sektora finansów publicznych, opracowaniem 1 dokumentu z zakresu pomocy społecznej. Każdy członek Zespołu musi wziąć udział w co najmniej 4 spotkaniach / szkoleniach objętych zamówieniem. III.3 Ubezpieczenie OC Wykonawca posiadał w dniu złożenia oferty opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w ramach kodu PKD w ramach którego wykonywał będzie zlecenie będące przedmiotem oferty) związanej z przedmiotem zamówienia oraz aby suma ubezpieczenia wskazana na polisie była co najmniej równa dwukrotności wartości składanej oferty przez Oferenta w ramach niniejszego postępowania. Kryterium oceniane będzie na podstawie Załącznika 4 – Oświadczenie o posiadanej polisie OC. IV. Kryterium wyboru oferty Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryterium wyboru. Kryterium wyboru oferty jest cena (brutto) = 100% (Kryterium „C”) Liczba uzyskanych punktów wyliczana jest zgodnie z przedstawionym poniżej wzorem: Kryterium „C” cena brutto = Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt. V. Miejsce i termin składania oferty Ofertę należy składać (osobiście lub pocztą) w Urzędzie Gminy w Iwaniskach ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, w terminie do dnia 13.10.2016 r. do godz. 1200 Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej następująco: „Oferta na przeprowadzenie działań wspierających Gminę Iwaniska w przygotowaniu Programu Rewitalizacji na lata 2016–2025” Ofertę skutecznie doręczoną pocztą uznaje się taką, która wpłynęła na sekretariat Urzędu do godziny 14 00 ostatniego dnia składania ofert. VI. Załączniki: 1. Formularz oferty - wzór 2. Wykaz usług - wzór 3. Wykaz osób - wzór 4. Oświadczenie o posiadanej polisie OC – wzór Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCA: ............................................................. .......................................................................................... .......................................................................................... tel/fax: ............................................................................ O F E R T A W nawiązaniu do zapytania ofertowego na zadanie pn. „Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Iwaniska na lata 2016-2025 oraz przeprowadzenie działań wspierających Gminę Iwaniska w przygotowaniu Programu Rewitalizacji na lata 2016–2025” oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w cenie: BRUTTO za wykonanie zamówienia, ze wszystkimi opłatami koniecznymi przy realizacji zamówienia w wysokości .................................................. PLN (słownie .......................................................................................................................... PLN) w tym podatek VAT w wysokości ............... % co stanowi kwotę .................................. PLN (słownie: .......................................................................................................................... PLN) netto: ................................................ (słownie: ...................................................................... ……………………………………………………………………………………………...PLN ) 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : ………………………………….. 2. Warunki płatności : do 30 dni od dnia wystawienia faktury. 3. Na zrealizowany przez nas przedmiot umowy udzielimy gwarancji w ilości ………… miesięcy. 4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. 5. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w zapytaniu ofertowym. 6. Podane w ofercie ceny nie będą podlegać zmianie i waloryzacji. Podana cena zawiera wszystkie koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia wg opisu podanego w zapytaniu ofertowym. 7. Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, że załączone do oferty dokumenty opisują stan faktyczny i prawny, aktualny na dzień otwarcia ofert (art. 297 k.k.) 8. Załącznikami do niniejszej oferty są: 1) .......................................................... 2) ......................................................... 3) ……………………………………. 9. W sprawach związanych z niniejszym postępowaniem należy kontaktować się z : Imię i nazwisko: ………………………………………………… Adres: ……………………………………………… Telefon: ……………………………… Fax………………………… Data i podpis ........................................................................................... podpis osób wskazanych w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo Wykaz usług Załącznik nr 2 (pieczęć Wykonawcy) Lp. Przedmiot usługi Data wykonania Wartość usługi [zł] Zleceniodawca Programy/plany rewitalizacji 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Strategie rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Dokumenty diagnostyczne/badania grup interesariuszy 1. 2. 3. 4. 5. Analizy i/lub ekspertyzy na rzecz podmiotów działających dla społeczności lokalnej spoza sektora FP 1. 2. 3. 4. 5. Diagnozy na potrzeby wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie gminy” zgodnie z Ustawą o rewitalizacji 1. 2. 3. 4. 5. Załącznik 3 Wykaz osób Lp. Imię i nazwisko Wykształcenie* Forma dysponowania osobą Funkcja w zespole Doświadczenie 1. 2. 3. 4. 5. *Należy dołączyć dokumenty potwierdzające przedstawione informacje (dyplom ukończenia studiów). Oświadczenie o posiadanej polisie OC Załącznik 4 (pieczęć Wykonawcy) OŚWIADCZENIE Oświadczam, iż podmiot, który reprezentuje jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w ramach kodu PKD w ramach którego wykonywane będzie zlecenie będące przedmiotem oferty. Do oświadczenia załącza się potwierdzenie w postaci kserokopii polisy OC potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Zobacz również: